Czerwiec, 2011

Mały trening

Czwartek, 30 czerwca 2011 · dodano: 30.06.2011 | Komentarze 1 Ostatnio czasu na przyjemności mam niewiele ale godzinę udało się znaleźć

2 w 1

Środa, 29 czerwca 2011 · dodano: 29.06.2011 | Komentarze 1 Dzisiaj aż sam sobie się dziwiłem, zacząłem spokojnie bez szarpania, wyszło z tego przeszło 30 km/h, ale tylko przez pierwsze 20 km, później podjazdy i wiatr mnie przyhamowały. Także z dzisiejszej dyspozycji jestem zadowolony, nie wiem co mnie tak zmotywowało może nowe pedały 2 w 1, wiem że najwyższych lotów to one nie są i nie wiem czy takie połączenie jest ok, ale dla mnie innej opcji nie było, no i miały być całe srebrne, ale nie będę już robił zamieszania i zostawię czarne

A tu jeden z zabytków na trasie :)

W niedziel miała być próba bicia rekordu na dystansie ale chyba będzie lipa, bo prognozy nie najlepsze, gdzie to lato k.....

h km/h:

Rower jest wielce ok....

Wtorek, 28 czerwca 2011 · dodano: 28.06.2011 | Komentarze 0

Zdjęcie mówi wszystko, dzisiaj cały dzień u mnie ciapie więc nie ma co marzyć o przejażdżkę w terenie, dlatego pozostaje stacjonarny. To też będzie dobry trening, mam nadzieję że pogoda wkrótce się poprawi. A na koniec trochę pozytywnej nuty.

Na narty

Niedziela, 26 czerwca 2011 · dodano: 26.06.2011 | Komentarze 1 Niestety w tygodniu nie miałem czasu żeby pojeździć, dopiero dzisiaj mogłem wybrać się w dłuższą trasę. Pogoda była wyśmienita, rano może trochę chłodno i wietrznie ale za to później sama przyjemność. Celem dzisiejszej wyprawy był Batorz, który odwiedzam bardzo często, ale w zimę ze względu na niewielki stok narciarski na którym tez można poszaleć.

Pokaż trasę GPS/widget?width=300&height=300&extended=true&maptype=2&unit=km&redirect=no' frameborder='0' marginheight='0' marginwidth='0' scrolling='no'></iframe><br />Trasa rowerowa <a style='color:#2a88ac; text-decoration:underline;' href=''>1070488</a> - powered by <a style='color:#2a88ac; text-decoration:underline;' href='http://www.bikemap.net'>Bikemap</a> </div>"/>

Dzisiaj starałem się nie jechać głównymi drogami, ale bocznymi choć ich stan pozostawia wiele do życzenia to moją one swój urok

Zanim się obejrzałem dojechałem do Batorza, to pewnie dlatego że jechałem tędy rowerem po raz pierwszy, oto i Batorz

A to wspominany stok

To już kościół w Batorzu i dzwonnica

Trasa rowerowa do Zwierzyńca, część z niej przejechałem dzisiaj, a w przyszłości może całość

Kamieniołomy w Batorzu, znajdzie ktoś kołcza :)

Mała drzemka w kamieniołomach :)

I w drogę, chmury naprawdę robiły dzisiaj wrażenie, zdjęcia robione telefonem tego nie oddają

Za Godziszowem mijałem rowerową pielgrzymkę do Świętej Lipki. Wystartowali w sobotę z Sandomierza. Przed nimi jeszcze blisko 600 km, także powodzenia.

No i dojechałem do Janowa, od razu coś przykuło moją uwagę

A tu kamyczek na rynku

Pojechałem jeszcze do parku misztalec, gdzie okazało się, że dzisiaj są dni Janowa.

Wyczyściłem plecak z reszty jedzenia( czyt. bananów) i pomknąłem do domu.

A jednak się udało

Środa, 22 czerwca 2011 · dodano: 22.06.2011 | Komentarze 0 W tym tygodniu nawet nie wiem jak się nazywam. Dopiero dzisiaj wieczorem znalazłem chwilę żeby wskoczyć na siodło i zrobić parę kilometrów. Pogoda do jazdy idealna tylko to robactwo, które pojawia się na drodze jak tylko zajdzie słońce, no i te dziwne odgłosy z suportu trzeba będzie się tym zająć.

Czarne chmury

Sobota, 18 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 1 To właśnie wokół nich wczoraj się wszystko kręciło. Miało trochę zagrzmieć i popadać, ale dopiero po południu, więc żeby ta przyjemność mnie nie spotkała ruszyłem z samego rana. A plan nie był byle jaki, bo miała to być setka i to pierwsza zaplanowana, ostatnia była trochę dziełem przypadku.

Gdyby nie widmo zbliżającego się nieuchronnie załamania pogody to wynik byłby jeszcze okazalszy, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, bo będzie okazja żeby trasę powtórzyć i tym razem zahaczyć o parę miejsc.

Standardowo już pojechałem do Borowa a stamtąd do Annopola, tu mały popas i dalej w drogę. Na rynku moją uwagę zwrócił sporych rozmiarów pomnik, czyli pomnik Kobiet Lubelszczyzny. Na pierwszy rzut oka pomnik od razu skojarzył mi się z pewny ustrojem lat 50-80. Zdziwiłem się strasznie i zrobiło mi się trochę głupio gdy zobaczyłem tablicę, że pomniki wystawiony jest ku pamięci kobiet i dzieci poległych i wymordowanych podczas wojny. Jak się później okazało pomnik powstał w '66 początkowo poświęcony kobietom pracującym i matkom z lubelszczyzny a w '97 zmieniono zupełnie jego intencję.

Wyjeżdżając z Annopola zauważyłem że na horyzoncie pojawiły się przepowiadane chmurki,a przede mną było jeszcze z 70km. Chmurki okazały się jednak dobrym motywatorem do pedałowania.

Przez kolejne 40 km nie robiłem żadnych przerw, choć po podjeździe przed Kraśnikiem miałem na to wielką ochotę. Później był tylko zjazd przez miasto, trochę płaskiego i znów pod górę. Te dwa podjazdy były najbardziej wymagające. Trasa w kierunku Janowa jest bardzo pagórkowata, ale jakiś trudniejszych podjazdów do samego Janowa nie ma.

10 km przed domem zerwał się mały wiaterek i trochę mnie hamował.

No i w końcu

Wracając do domu przejechałem jeszcze przez pobliski zalew.

Pokaż trasę GPS/widget?width=300&height=300&extended=true&maptype=2&unit=km&redirect=no' frameborder='0' marginheight='0' marginwidth='0' scrolling='no'></iframe><br />Trasa rowerowa <a style='color:#2a88ac; text-decoration:underline;' href=''>1054832</a> - powered by <a style='color:#2a88ac; text-decoration:underline;' href='http://www.bikemap.net'>Bikemap</a> </div>"/>

Dłubanie przy Kołczu

Czwartek, 16 czerwca 2011 · dodano: 17.06.2011 | Komentarze 2 Zabierałem się do tego już właściwie odkąd dostałem rowerek, choć wszystko było prawie dobrze wyregulowane to jednak musiałem to zrobić po swojemu. Zacząłem od tylnej przerzutki, z nią nie było problemu, trochę dłużej zeszło mi z przednią. Na stojaku wszystko wydawało chodzić bardzo delikatnie, ale oczywiście trzeba było sprawdzić to w terenie, więc na początek mały zastrzyk energii

i w drogę

wszędzie dobrze ale w lesie najlepiej

na niebie jak zwykle duży ruch

Poniosło mnie trochę dalej więc jak wracałem zrobiło się trochę ciemno

No i w końcu dom i mój kot :)

Co raz lepiej

Wtorek, 14 czerwca 2011 · dodano: 15.06.2011 | Komentarze 1 Jeszcze nie dawno w ogóle nie myślałem, nawet nie marzyłem o codziennych wycieczkach, teraz przychodzi to coraz łatwiej, więc jakiś postęp jest. Mam nadzieję że wkrótce ponownie pokonam setkę, ale to już zależy od pogody w weekend

Po pracy

Poniedziałek, 13 czerwca 2011 · dodano: 13.06.2011 | Komentarze 1 Dzisiaj wieczorem coś mnie jeszcze naszło żeby wsiąść na rower i popedałować. Miałem zrobić ok 20 km ale poniosło mnie dalej. Pogoda wieczorkiem była idealna, później dopiero zrobiło się trochę chłodno. Nawet pstryknąłem parę fotek, ale znów telefonem bo mojego monstrum aparatu nie chciało mi się targać, dlatego sorry za jakość.

żółta plama

Tak blisko a dopiero teraz dowidziałem się że dalej jest jakiś stary dworek, niestety teren prywatny, ale mam nadzieję że kiedyś go zobaczę.

Pora wracać do domu

Tylko którędy?:)

Tour de poligon :)

Niedziela, 12 czerwca 2011 · dodano: 13.06.2011 | Komentarze 2 Dzisiaj trasa nie za długa, za to starałem się walczyć ze średnią, wyszło średnio:)
W samym centrum jest poligon wojskowy i świetne trasy pod MTB.

Pogoda była idealna ani za ciepło ani za zimno. Nie brałem aparatu ale udało się strzelić parę fotek telefonem.

z rana trochę wiało ale zdjęcie tego nie oddaje :)

ciekawa architektura

rwąca rzeka

Pokaż trasę GPS/widget?width=300&height=300&extended=true&maptype=2&unit=km&redirect=no' frameborder='0' marginheight='0' marginwidth='0' scrolling='no'></iframe><br />Trasa rowerowa <a style='color:#2a88ac; text-decoration:underline;' href=''>1040274</a> - powered by <a style='color:#2a88ac; text-decoration:underline;' href='http://www.bikemap.net'>Bikemap</a> </div>"/>