Wte i wewte :)

Na Maliny

Sobota, 20 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 0 Tym razem nie na Maliniec, ale na maliny do rodziny szwagra.

Dzisiaj miałem wybrać się na jakąś dłuższą wycieczkę, ale dosyć mocno wiało, więc nie było sensu siłować się z wiatrem, tym bardziej że na niedzielę zapowiadali już super pogodę.

No a wracając do malin to miałem okazje zrywać pierwszy raz. Udało się zebrać dwa koszyczki, ale trochę czasu mi to zajęło, wystarczając dużo żeby na tych dwóch zakończyć:)

W życiu nie zjadłem tyle malin naraz, gdybym się powstrzymywał to pewnie i trzeci udało by się uzbierać.

Jutro długo wyczekiwany wypad ze szwagrem, do tej pory przeszkadzała albo pogoda albo praca, tym razem powinno się udać.

2k

Poniedziałek, 15 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 0 Miałem jechać rano ale nie chciało mi się ruszyć z łóżka :)Potem żar lał się z nieba, dlatego na rower wybrałem się dopiero po południu.

Trasa standardowa z tym że teraz pojechałem trochę dalej nad Wisłę.

Po mniej więcej 20 km zaczęły gromadzić się nie duże, ale ciemne chmurki. Do samej Wisły towarzyszył mi słaby deszcz, ale po takim upalny dniu to było nawet przyjemne.

Na niebie chmur przybywało, ale pojechałem jeszcze zobaczyć ścieżkę rowerową wzdłuż wałów, którą zrobili rok temu przy okazji ich remontu.

Kilkaset metrów jest, ale później już wjeżdża się na naturalną ścieżkę :)

Droga powrotna już prawie cały czas w deszczu, to już nie było przyjemne, prysznic z góry, prysznic z dołu i znowu zacząłem się zastanawiać dlaczego ja do tej pory nie kupiłem jeszcze tych błotników :)

Przestało padać dopiero przed samym Zaklikowem, tutaj nawet jedna kropla nie spadła.

Na drugi dzień przypomniałem sobie że trzeba sprawdzić ile to już km jest na liczniku, bo wiedziałem że do 2k nie wiele brakowało. Okazało się że minimalnie przekroczyłem kolejną granicę. Zrobienie kolejnego tysiąc zajęło mi prawie miesiąc, przy niezbyt sprzyjającej pogodzie, dlatego jest nadzieja że może w tym roku padnie kolejny :)

West Wind

Czwartek, 11 sierpnia 2011 · dodano: 13.08.2011 | Komentarze 0 Po południu udało się znaleźć dwie wolne godzinki, oczywiście przeszkadzał wiatr jak chyba wszystkim rowerzystom w tym dniu, a szczególnie tym którzy pruli na zachód, no ale przynajmniej obyło się bez deszczu.

Standard

Wtorek, 9 sierpnia 2011 · dodano: 10.08.2011 | Komentarze 0 Dzisiaj wieczór wyjątkowo chłodny ale przynajmniej bez deszczu, a to ostatnio wielkie osiągniecie.

Widze ciemność, ciemność widzę

Piątek, 5 sierpnia 2011 · dodano: 07.08.2011 | Komentarze 2 Wybrałem się dosyć późno, ale dobre chociaż to, noc była chłodna jakieś 15 st. Trasa niemal standardowa, w końcówce skręciłem w drogę, której jakoś do tej pory nie zauważałem, okazała się całkiem niezła, cały czas nowiutki asfalt i masa pagórków. I mnóstwo bocznych dróg prowadzących w głąb lasu.

Nie sprawdzałem już dokąd ta droga prowadzi, bo na eksperymenty było już za późno, ale niedługo pewnie tu wrócę.

Cała droga powrotna przez las w egipskich ciemnościach. Średnia na przyzwoitym poziomie, ale na ostatnich km spotkałem znajomego i prawie do samego domu na własnych nogach, a o średniej zapomniałem.

Po serwisie

Czwartek, 4 sierpnia 2011 · dodano: 07.08.2011 | Komentarze 3 Kolejny zakręcony tydzień w moim wykonaniu. Nie ma nawet kiedy na BS wpaść. Super że pogoda cały czas dopisuje. Dzisiaj odebrałem Kołcza z serwisu. Jak się okazało nie było aż tyle do zrobienia przy nim, minimalna regulacja przerzutek, hamulców, skasowali wszystkie luzy, nasmarowali i jest cacy.

Zanim ruszyłem w drogę powrotną pokręciłem się jeszcze po Stalówce, bo dawno tu nie zaglądałem. Jedno co się zmieniło to kolejne km ścieżek rowerowych dopiero co położonych.

Kościół przy Jana Pawła II

Do domu wracałem trochę dłuższą drogą, szkoda było nie wykorzystać takiej pogody.

A to nie jest kościół w Antoniowie tylko w Pniowie :)

<div style='margin-top:2px;margin-bottom:2px;width:300px;font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;font-size:9px;color:#535353;background-color:#ffffff;border:2px solid #2a88ac;font-style:normal;text-align:right;padding:0px;padding-bottom:3px !important;'><iframe width='300' height='541' border='0' src='</div>

Nadeszła wiekopomna chwila

Wtorek, 12 lipca 2011 · dodano: 14.07.2011 | Komentarze 4 No bo w końcu musiała kiedyś nadejść. No i chyba miejsce tego wydarzenia też zapamiętam na lata, bo tysiączek padł dokładnie na granicy województw podkarpackiego i lubelskiego :)

Nawet nie wiem kiedy to zleciało, jestem ciekaw czy będę miał okazje w tym roku ten wynik powtórzyć, oby.

regeneracja

Niedziela, 10 lipca 2011 · dodano: 10.07.2011 | Komentarze 0 Po sobocie dzisiaj trzeba było zrobić choć parę km, w porównaniu z wczorajszym dniem dzisiaj strasznie parno, wróciłem przed samą burzą

Mały trening

Czwartek, 30 czerwca 2011 · dodano: 30.06.2011 | Komentarze 1 Ostatnio czasu na przyjemności mam niewiele ale godzinę udało się znaleźć

2 w 1

Środa, 29 czerwca 2011 · dodano: 29.06.2011 | Komentarze 1 Dzisiaj aż sam sobie się dziwiłem, zacząłem spokojnie bez szarpania, wyszło z tego przeszło 30 km/h, ale tylko przez pierwsze 20 km, później podjazdy i wiatr mnie przyhamowały. Także z dzisiejszej dyspozycji jestem zadowolony, nie wiem co mnie tak zmotywowało może nowe pedały 2 w 1, wiem że najwyższych lotów to one nie są i nie wiem czy takie połączenie jest ok, ale dla mnie innej opcji nie było, no i miały być całe srebrne, ale nie będę już robił zamieszania i zostawię czarne

A tu jeden z zabytków na trasie :)

W niedziel miała być próba bicia rekordu na dystansie ale chyba będzie lipa, bo prognozy nie najlepsze, gdzie to lato k.....