Odpoczynek nad morzem, ale oczywiście rowerowo

Niedziela, 5 lipca 2015 · dodano: 25.07.2015 | Komentarze 0
Dzisiaj miałem odpoczywać, ale czułem się na tyle dobrze, że postanowiłem trochę pokręcić. Nie miałem nic zaplanowane więc w ostatniej chwili postanowiłem wybrać się na Hel. Nie sprawdzałem wcześniej jak dokładnie kursują promy i pomału jechałem sobie w stronę wybrzeża. Zabrakło sekundy żebym zdążył na prom o 10:00, kolejny miałem dopiero o 13:00 więc w międzyczasie pokręciłem się trochę po Gdyni. Przypadkiem po drodze pod jednym ze sklepów spotkałem dwójkę rowerzystów z Oświęcimia, którzy właśnie kończyli swoją podróż wzdłuż polskiego wybrzeża. Pogadaliśmy chwilę o swoich ostatnich rowerowych przygodach, a działo się :) zjedliśmy, napisaliśmy list miłosny i rozstaliśmy się, oni pojechali na pociąg do Elbląga, a ja na ten nieszczęsny ( albo szczęsny:)) prom ;)

Potem 1:15 rejsu i już byłem na Helu. Ścieżka mierzeją helską zrobiła na mnie wrażenie, tylko 35 km, ale za to sporo do zobaczenia i do tego te widoki. Trochę zeszło z dojechaniem do Władysławowa, ale po drodze musiała być jeszcze w kąpiel w morzu. Z Władysławowa pojechałem już główną do Pucka, a dalej bocznymi do Sopotu.

Tutaj byłem bardzo późno bo przed 22:00 ale późno też wyjechałem, jeszcze piwko na plaży w kinie Perły, kolacja i nocleg prawie przy samym molo.