Prawie pierwszy dzień wiosny

Piątek, 21 marca 2014 · dodano: 03.05.2014 | Komentarze 0

Dzisiaj w planach Frampol, a konkretnie wieża widokowa, która znajduje się na jednym ze wzniesień.

W końcu przestało padać i prawie po tygodniu przerwy można wsiąść na rower. Jak zwykle z Mariuszem  umówiłem się w Janowie Lubelskim. Jechało się super bo z wiatrem, gorzej zapowiadał się powrót. Do Frampola było jakieś 15 km, chwile odpoczęliśmy na rynku, Mariusz kupił swoje roztoczańskie piwo Zwierzyniec i ruszyliśmy pod stromy podjazd w poszukiwaniu wieży widokowej. Szukaliśmy jej  dłuższą chwilę, ale nic nie znaleźliśmy, dopiero kiedy mieliśmy już wracać, zobaczyliśmy coś w oddali, była to właśnie wieża, którą szukaliśmy. Teraz wystarczyło znaleźć dojazd do niej. Cofnęliśmy się więc z powrotem, żeby wjechać na drogę prowadzącą do wieży.

Ale niestety, nieszczęście - Mariusz złapał gumę, a zapasowej dętki nie miał. Ja przy sobie miałem łatki i klej, ale okazało się, że klej już jest stary i nie chce w ogóle trzymać. Dodatkowo dziurka jest na szwie i tak ciężko byłoby ją załatać.

We Frampolu miałem znajomych, więc postanowiłem do nich pojechać, a Mariusz w tym czasie sprowadzał rower z góry do Frampola.
Znajomy zawiózł mnie to jakiegoś sklepu rolniczego, gdzie można było kupić dętki. Mariusza złapałem już na dole, ale kolejny problem bo zaworek w ogóle nie trzyma powietrza. Dochodzimy, więc do sklepu, gość wymienił nam zepsuty zaworek i napompował rower, także sukces. Gdzieś po godzinie zabawy z dętką ruszamy do domu. Najpierw w stronę Biłgoraja, a potem w prawo, bocznymi drogami na Bukową, Ujście, Kiszki i Momoty. Droga tędy wiedzie cały czas lasami janowskimi, a i ruch jest bardzo mały. Jedyne co przeszkadza to wiatr, dlatego w Momotach musieliśmy odpocząć chwile

Na koniec, choć pierwszy dzień wiosny był niby wczoraj, to utopiliśmy jeszcze Marzannę, co by mieć pewność, że zima poszła daleko i nie wróci. Po tym ja pojechałem na Janów, a Mariusz odbił na Stalową.

Od dzisiejszej wycieczki Mariusz już wozi ze sobą zapasową dętkę :)

Odpoczynek we Frampolu

Reanimacja Medzi

Po przygodach i 3 Zwierzyńcach trzeba odpocząć :)