Na karwowskie źródło

Niedziela, 29 czerwca 2014 · dodano: 02.07.2014 | Komentarze 0

Dzisiaj miało być ambitnie bo ponad 200 km, ale jeden kolega zmiękł i odpuścił, ale bez nazwisk :) ( pozdro Mariusz) :) Dlatego wybraliśmy się na trochę krótszą, ale też interesującą wycieczkę. Na 9:00 do Sandomierza dojechali ze Stalowej Mariusz i Daniel, ja parę minut po nich, potem pojechaliśmy pod loda, gdzie przywitaliśmy się z Bajkami. Oni dzisiaj po płaskim, a my trenujemy na Pieniny. W międzyczasie dojechał Andrzej. Standardowe foto i Equipa rusza okrężnie na Zawichost, a my we czterech w drugą stronę, bocznymi ścieżkami na Karwów.

Trasa bardzo fajna bo cały czas jedzie się pośród sadów, których w okolicy jest całe mnóstwo, a owoce już zaczynają dojrzewać, więc jazda niedługo stanie się jeszcze przyjemniejsza :) Pojechalismy przez Radoszki, Dacharzów, Pęczyny aż do Międzygórza. Tu trochę się zamotaliśmy i zrobilismy małe kółko, ale przynajmniej fajny podjazd zaliczyliśmy :)

Później już bez krążenia pojechaliśmy na Karwów, gdzie rozbiliśmy się z całym Majdanem przy źródle bł. Kadłubka. A że jechał z nami Andrzej, to kawa i herbata były :) Potem tylko chwila przy zalanym kamieniołomie i do Sandomierza wróciliśmy już główną.

Na sandomierskim rynku jak zwykle tłumy ludzi, wszyscy korzystali z pięknej pogody. Pożegnaliśmy się z Andrzejem i z chłopakami pojechałem jeszcze parę km, żeby potem odbić w Zaleszanach, na Zaklików.

Od tego momentu jechało się super, bo wiatr już nie przeszkadzał.